Blog

Alışveriş reklamları (Merchant Center)



Google Alışveriş Reklamları Nedir?

Mağaza ve ürün bilgilerinizi Google'a sunarak burada alışveriş yapan kullanıcılara ulaşmanıza yardımcı olur.Bu sayede müşteriler, sattığınız şeyler için Google platformlarında arama yaptığında mağazalarınız ve ürünlerinizle ilgili tüm bilgileri görebilir.


Alışveriş Reklamları Nasıl Yapılır?

Alışveriş reklamı verebilmek için öncelikle Merchant Center hesabı açmanız gerekmektedir.Ürünlerinizin tümünü Merchant Center hesabınıza listelersiniz.Google Adwords hesabınız bu hesaba bağlanarak ürün bilgilerinize ulaşır hale gelir ve reklam kampanyanızı oluşturup reklam vermeye başlayabilirsiniz.

Alışveriş Reklam Avantajları Nedir?

Google aramalarında,alışveriş reklamları en üst sırada görünür. Ziyaretçiler, gösterilen reklamın içeriğinde ürünle ilgi indirim oranı, fiyatı, özellikleri ve satıcı sitenin adını bir yerde görmesi ve diğer ürünlerle karşılaştırma imkanı olması satın alma oranını diğer reklam modellerine göre daha fazla artırır. 

Google Alışveriş Reklam Türleri

Firmanızın hedef ve stratejisine en uygun reklam türlerini 20 dk. lık bir strateji toplantısı ile sizlere aktarabiliriz. Buradaki formu doldurmanız yeterlidir. Ekiplerimiz en kısa sürede sizlere ulaşacaktır.

 

Alışveriş Reklamı Performans Ölçümü

Reklamların karşılığında ne kazandığınızı görmenizi sağlayan dönüşüm modelleri ile reklam performansınızı ölçümleyebilirsiniz.Sitenizdeki dönüşüm noktalarının belirlenip, sitenize gelen ziyaretçilerin gerçekleştirdiği eylemler analiz edilebilir.Bu dönüşüm noktaları ise form doldurma, telefon aramaları, whatsApp yazışmaları ve mail göndermeleri şeklinde olabilir.


Google Alışveriş Reklam Raporlama

Reklama yatırdığınız para karşılığında ne aldığınızı, performans artışı için gerekli iyileştirmeleri bu reklam raporları sayesinde öğrenebilirsiniz.Bu raporlar haftalık, aylık veya istediğiniz tarihlerin karşılaştırmalı verileri olarak hazırlanması, reklam başarısının daha iyi gözlemlenmesini sağlar.