Dijital İz, Bir Google Reklam Ajansıdır.
Google Reklam Ajansıları Neler Yapar?
Google, çıkarttığı en son yenilikleri ilk ajanslarına duyurur. Bu yeniliklerden ilk ajanslar ile çalışan müşteriler faydalanır.
Google Partner Ajansı olmak için Google ın belirlediği Koşullar yerine getirildikten sonra ajans çalışanlarını sınava tabi tutar ve bu sınavlardan %85 in üzerinden başarılı olmalarını ister. Belirlenen kriterler aktif hesaplar yönetilmesi ve son 90 gün içerisinde belirlenen bütçeleri yönetmiş olması beklenir.
Şartları yerine getiren ajanslar güncel bilgi ve tecrübeye sahip olacağından ajanslar ile çalışmak müşterilerin hedeflerine ulaşmasında ciddi rol oynamaktadır.
Neden Google Reklam Ajansı?
Dijital İz ekibi olarak siz değerli müşterilerimizin talepleriniz yerine getirmek için en son teknoloji ve haberleri takip ederek reklam ve strateji olarak hizmetlerimize uygulamak öncelikli görevlerimizden birisidir.
Uzun yıllardır edindiğimiz tecrübelerimizi sizlerinde hizmetlerine uygulayarak kısa sürede kaçınılmaz başarıyı yakalamamız mümkündür.
İlk andan itibaren size özel temsilci ile temiz iletişim sağlıyoruz. İletişim kurulduktan sonra adım adım analiz çalışmalarını başlatıyoruz. Sektörünüdeki rakip ve sektörel analizleriniz ardından çalışmalarımızı sizlerle paylaşıyor ve stratejilerimiz birlikte oluşturmaya başlıyoruz.
Anlaşmamız doğrultusunda aynı gün sözleşme koşullarını belirledikten sonra çalışmalarımıza başlayabiliriz.
Google Reklam Ajansı ile Ücretsiz Analiz
Google Reklam Ajansı ile Size Özel Stratejiler
Google Reklam Ajansı ile Doğru Hedef Kitle Seçimi
Google Reklam Ajansı Sayesinde Detaylı Raporlama
Google Reklam Sık Sorulan Soruları
Google'da Nasıl Reklam Yapılır?
Doğru anahtar kelimeyi seçmek ve doğru bütçe ile başlamak çok önemlidir. Reklam metinleriniz belirli stratejiler dikkate alınarak hazırlanmalıdır.Kulaktan dolma bilgiler yerine, sektörünüze özel belirlenmiş hedeflemeler kullanmalısınız.Reklamlarınız devam ettiği sürece, rakipleriniz ile karşılaştırılıp, performansı devamlı takip edilerek optimize edilmelidir.
Google Reklam Performans Ölçümü
Reklamların karşılığında ne kazandığınızı görmenizi sağlayan dönüşüm modelleri ile reklam performansınızı ölçümleyebilirsiniz.Sitenizdeki dönüşüm noktalarının belirlenip, sitenize gelen ziyaretçilerin gerçekleştirdiği eylemler analiz edilebilir.Bu dönüşüm noktaları ise form doldurma, telefon aramaları, whatsApp yazışmaları ve mail göndermeleri şeklinde olabilir.
Google Reklam Raporlama
Reklama yatırdığınız para karşılığında ne aldığınızı, performans artışı için gerekli iyileştirmeleri bu reklam raporları sayesinde öğrenebilirsiniz.Bu raporlar haftalık, aylık veya istediğiniz tarihlerin karşılaştırmalı verileri olarak hazırlanması, reklam başarısının daha iyi gözlemlenmesini sağlar.
Reklam Bütçesini Nasıl Belirlemeliyiz?
Reklam bütçesini talep ettiğiniz kanallar, anahtar kelimeleriniz ve hedef kitleniz belirler.Aranma hacimleri ve tıklama başına maliyetinizin oranları da harcamanız gereken bütçeyi oluşturur.
Tıklama Ücretleri Nasıl Belirlenir?
Reklam verilecek kanalların sektörel rekabet seviyesine göre tıklama ücretleri sistem tarafından belirlenir.
Anahtar Kelime Ekleme Sınırı Var Mı?
Google reklamlarında anahtar kelime ekleme sınırı bulunmamaktadır.Sektörel eklenen doğru kelimeler ile müşterilerinize daha kolay ulaşabilirsiniz.
Reklamlarımız Nerelerde, Nasıl Çıkacak?
Google reklam alanlarının olduğu bütün web sitelerinde reklamlarımız gözükmektedir. Belirlemiş olduğunuz reklam türünüze göre, reklamlarınız arama ağı, görüntülü ve video olacak şekilde çıkacaktır.
Reklam Kalite Puanı Ne İşe Yarar?
Reklam kalite puanı ne kadar yüksek olursa maliyetleriniz o kadar düşük olur ve rakiplerinize göre daha avantajlı bir konuma gelerek daha fazla gösterim almanıza yardımcı olur.
Reklamlarımız Rakiplerimiz Tarafından Sürekli Tıklanırsa Ne Olur?
Google, reklamlarımıza rakiplerimiz tarafından sürekli tıklandığını anladığı andan itibaren (IP protokolü), tıklama için ücret kesmez ya da kesilen ücreti iade eder.
Reklamlarımızdan Dönüşüm Hemen Gelir Mi?
Bu sorunun cevabı sektörlere göre değişkenlik gösterir. Kimi sektör reklamlara başladığı andan itibaren dönüşüm alırken, kimi sektör de dönüşümler daha geriden gelebilir. Bunun da nedeni sektöre göre kullanıcıların araştırma ve fiyat karşılaştırması yapma sıklığının farklı olmasından dolayıdır.
Nasıl Çalışmaktayız?
Doğrudan sizin Google Ads paneliniz üzerinden vereceğiniz yetki ile çalışmaktayız..Şeffaflık kuralına uymak adına farklı bir reklam paneli kullanmıyoruz. Reklam ücretlerini firmanızın kredi kartı üzerinden sisteme tanımlanır.Tüm süreçlerde sizin de verileri şeffaf bir şekilde takip edebilmenizi sağlarız.
Reklamları Ne Zaman Durdurabiliriz?
Reklamlarınızı istediğiniz zaman durdurabilir, istediğiniz zamanda aktif edebiliriz. Herhangi bir zaman aralığı bulunmamaktadır.
Yazı Yayın Tarihi : 24.12.2016
Düzenleme Tarihi : 08.02.2023