ReMarketing reklamları, Google reklam modellerinden biri olan remarketing yeniden pazarlama olarak ta bilinir. Facebook üzerinden yapılan bu reklam retargeting olarak adlandırılır.Mobil uygulamalar, video içerikleri, sosyal paylaşımlar ve e-mail listeleri üzerinden de retargeting reklamları düzenlenebilir. Bu reklam türü ile sitenizi ziyaret eden kullanıcılara başka siteleri gezerken sizin sitenizde incelediği ürün veya hizmetlerin tekrar gösterilmesidir.Bu reklamların tekrar gösterilmesini sağlayan cookie (çerez) bazlı teknoloji kullanılır.Sitenize Javascript kodundan oluşan bir cookie yerleştirirseniz sitenizi ziyaret eden kullanıcıları sitenizden çıktıktan sonra takip etmeye başlayabilirsiniz. Bu yöntem marka bilinirliğini ve satışlarınızı arttırmayı hedefler.
ReMarketing Nasıl Yapılır?
Net Hedefleme Yapın.
Analiz ile reklamınızın kalitesini arttırın.
Stratejinizi Belirleyin.
Reklamınızı özelleştirin.
Potansiyel müşterilerinizi bunaltmayın.
Remarketing Reklamlarının Avantajları
Markanızın akılda kalıcı olmasını sağlarsınız. Sitenize giren kullanıcının daha sonra markanızı hatırlama olasılığı çok düşüktür. Ancak daha önce ziyaret ettiği şeyleri tekrar karşısında görmesi markanıza olan ilgisini arttırabilir ve markanızı unutma olasılığını azaltır.
Sitenizi ziyaret edenlerin alışveriş yapma isteği olduğunda karşılarında sizinle karşılaşmaları büyük etki yaratacaktır.Sitenize girdiğinde satın almak için düşünmek istemiş olabilir ve satın almaya karar verdiğinde reklamınızla karşılaşması dönüşümü hızlandırır.
Bir çok kişi satın almak istediği şeyi önce sepetine atıp siteden ayrılır.Bir süre düşünüp karar verdikten sonra sitenize dönüş yapıp satın almayı tamamlar.Müşterinin bu sürecini kısaltıp karar vermesinde en etkili yöntem de remarketingdir.
Remarketing Reklamları ile aşağıdaki kriterlerinizi arttırabilirsiniz.
Markanızın bilinirliğini
Sitenizde geçirilen zamanı
Dönüşüm trafiğini
Satış oranınızı
Sonuç Olarak;
Yazı Yayın Tarihi : 08.02.2018
Düzenleme Tarihi : 08.02.2023