Yandex Reklamları


Yandex Reklamları Nedir?

Yandex, özellikle son dönemde yaptığı atılımla kendini göstermeyi başarmıştır ve bu gruba dahil olma yolunda emin adımlarla ilerlemektedir. Yandex.Direct, Yandex’in Google AdWords’e rakip olarak sunduğu, temel prensipleri Google AdWords ile aynı olan bir internet reklamcılığı ürünüdür.

Yandex Nasıl Reklam Yapılır?

Öncelikle Yandex Direct paneline kayıt olmanız gerekmektedir.Daha sonra reklam stratejinizi oluşturup reklam vermeye başlayabilirsiniz.Direct reklamları yeni müşteriler ve artan satışlar olarak size geri döner.Reklamınızın ne kadar ziyaretçi çektiğini her zaman bileceksiniz. Hedeflerinize göre istediğiniz anda ayarları değiştirebilirsiniz.

 

 

Yandex Avantajları Nedir?

Rekabetin yoğun olduğu AdWords’e istinaden Direct reklamları biraz daha düşük maliyetlerle yapılabilmektedir. Bununla birlikte, Yandex kullanıcı trafiği açısından bakıldığında Google’ın gerisinde kalmakta ve yönlendirdiği trafik her sektör için yeterli gelmemektedir. Çoğunlukla internette ek bir tanıtım kanalı olarak tercih edilen Yandex.Direct, doğru kullanıldığında karlı ve geri dönüşü yüksek bir pazarlama aracı olabilmektedir. 

Yandex Reklam Türleri

Firmanızın hedef ve stratejisine en uygun reklam türlerini 20 dk. lık bir strateji toplantısı ile sizlere aktarabiliriz. Buradaki formu doldurmanız yeterlidir. Ekiplerimiz en kısa sürede sizlere ulaşacaktır.

 

Yandex Reklam Performans Ölçümü

Reklamların karşılığında ne kazandığınızı görmenizi sağlayan dönüşüm modelleri ile reklam performansınızı ölçümleyebilirsiniz.Sitenizdeki dönüşüm noktalarının belirlenip, sitenize gelen ziyaretçilerin gerçekleştirdiği eylemler analiz edilebilir.Bu dönüşüm noktaları ise form doldurma, telefon aramaları, whatsApp yazışmaları ve mail göndermeleri şeklinde olabilir.


Yandex Reklam Raporlama

Reklama yatırdığınız para karşılığında ne aldığınızı, performans artışı için gerekli iyileştirmeleri bu reklam raporları sayesinde öğrenebilirsiniz.Bu raporlar haftalık, aylık veya istediğiniz tarihlerin karşılaştırmalı verileri olarak hazırlanması, reklam başarısının daha iyi gözlemlenmesini sağlar.


Yandex Reklam Başarı Hikayeleri

Üsküdar Üniversite TBM:%65 azaldı, Dönüşüm:%650 arttı
NPİSTANBUL Beyin Hastanesi TBM:%55 azaldı, Dönüşüm:%545 arttı
Star Hair Saç Ekim Merkezi TBM:%40 azaldı, Dönüşüm:%250 arttı
Daha fazlası için referanslarımıza göz atabilirsiniz.

Yandex Reklam S.S.S

*Reklam Bütçesini Nasıl Belirlemeliyiz?

Reklam bütçesini talep ettiğiniz kanallar, anahtar kelimeleriniz ve hedef kitleniz belirler.Aranma hacimleri ve tıklama başına maliyetinizin oranları da harcamanız gereken bütçeyi oluşturur.

*Tıklama Ücretleri Nasıl Belirlenir?

Reklam verilecek kanalların sektörel rekabet seviyesine göre tıklama ücretleri sistem tarafından belirlenir.

*Anahtar Kelime Ekleme Sınırı Var Mı?

Google reklamlarında anahtar kelime ekleme sınırı bulunmamaktadır.Sektörel eklenen doğru 

kelimeler ile müşterilerinize daha kolay ulaşabilirsiniz.

*Reklamlarımız Nerelerde, Nasıl Çıkacak?

Google reklam alanlarının olduğu bütün web sitelerinde reklamlarımız gözükmektedir. Belirlemiş olduğunuz reklam türünüze göre, reklamlarınız arama ağı, görüntülü ve video olacak şekilde çıkacaktır.