Google Reklamları


Google Ads Reklamları Nedir?

Google arama motorunun Türkiye kullanım oranı %85 in üzerindedir. Durum böyle olunca insanların kullandığı tüm internet mecralarından belirlenen filtreler ile insanların karşısına çıkmak kaçınılmaz oluyor.

Google reklamları müşteriye ulaşmanın en hızlı yollarından birisidir. Firmanızın hedef kitlesine uygun reklam stratejileri ve anahtar kelimeler belirlenerek, aramalarda firmanızın en üstte çıkması sağlanır ve daha çok potansiyel müşteriye ulaşmanıza imkan sağlar.

Google'da Nasıl Reklam Yapılır?

Doğru anahtar kelimeyi seçmek ve doğru bütçe ile başlamak çok önemlidir. Reklam metinleriniz belirli stratejiler dikkate alınarak hazırlanmalıdır.Kulaktan dolma bilgiler yerine, sektörünüze özel belirlenmiş hedeflemeler kullanmalısınız.Reklamlarınız devam ettiği sürece, rakipleriniz ile karşılaştırılıp, performansı devamlı takip edilerek optimize edilmelidir.

Google Ads Avantajları Nedir?

*Sunduğunuz ürün veya hizmetler arandığı anda görünür.
*Tüm cihazlarda doğru reklam ile kullanıcılarınız değerli bir müşteri haline dönüşür.
*Ürün ve hizmet arayan müşterilerin yüksek satın alma oranına sahip olması, sizinde satış oranınızı yükseltir.

Google Reklam Türleri

Firmanızın hedef ve stratejisine en uygun reklam türlerini 20 dk. lık bir strateji toplantısı ile sizlere aktarabiliriz. Buradaki formu doldurmanız yeterlidir. Ekiplerimiz en kısa sürede sizlere ulaşacaktır.

*Arama Ağı Reklamları (Search Reklamlar)

*Görüntülü Ağ Reklamları (GDN Reklamları)

*Alışveriş reklamları (Merchant Center)

*Youtube reklamları (Video Reklamları)

*Gmail reklamları (Mail Reklamları)
*Uygulama Reklamları (App Reklamları)

Google Reklam Performans Ölçümü

Reklamların karşılığında ne kazandığınızı görmenizi sağlayan dönüşüm modelleri ile reklam performansınızı ölçümleyebilirsiniz.Sitenizdeki dönüşüm noktalarının belirlenip, sitenize gelen ziyaretçilerin gerçekleştirdiği eylemler analiz edilebilir.Bu dönüşüm noktaları ise form doldurma, telefon aramaları, whatsApp yazışmaları ve mail göndermeleri şeklinde olabilir.



Google Reklam Raporlama

Reklama yatırdığınız para karşılığında ne aldığınızı, performans artışı için gerekli iyileştirmeleri bu reklam raporları sayesinde öğrenebilirsiniz.Bu raporlar haftalık, aylık veya istediğiniz tarihlerin karşılaştırmalı verileri olarak hazırlanması, reklam başarısının daha iyi gözlemlenmesini sağlar.


Google Reklam Başarı Hikayeleri

Üsküdar Üniversite TBM:%65 azaldı, Dönüşüm:%650 arttı
NPİSTANBUL Beyin Hastanesi TBM:%55 azaldı, Dönüşüm:%545 arttı
Star Hair Saç Ekim Merkezi TBM:%40 azaldı, Dönüşüm:%250 arttı
Daha fazlası için referanslarımıza göz atabilirsiniz.

Google Reklam S.S.S

*Reklam Bütçesini Nasıl Belirlemeliyiz?

Reklam bütçesini talep ettiğiniz kanallar, anahtar kelimeleriniz ve hedef kitleniz belirler.Aranma hacimleri ve tıklama başına maliyetinizin oranları da harcamanız gereken bütçeyi oluşturur.

*Tıklama Ücretleri Nasıl Belirlenir?

Reklam verilecek kanalların sektörel rekabet seviyesine göre tıklama ücretleri sistem tarafından belirlenir.

*Anahtar Kelime Ekleme Sınırı Var Mı?

Google reklamlarında anahtar kelime ekleme sınırı bulunmamaktadır.Sektörel eklenen doğru 

kelimeler ile müşterilerinize daha kolay ulaşabilirsiniz.

*Reklamlarımız Nerelerde, Nasıl Çıkacak?

Google reklam alanlarının olduğu bütün web sitelerinde reklamlarımız gözükmektedir. Belirlemiş olduğunuz reklam türünüze göre, reklamlarınız arama ağı, görüntülü ve video olacak şekilde çıkacaktır.

*Reklam Kalite Puanı Ne İşe Yarar?

Reklam kalite puanı ne kadar yüksek olursa maliyetleriniz o kadar düşük olur ve rakiplerinize göre daha avantajlı bir konuma gelerek daha fazla gösterim almanıza yardımcı olur.

*Reklamlarımız Rakiplerimiz Tarafından Sürekli Tıklanırsa Ne Olur?

Google, reklamlarımıza rakiplerimiz tarafından sürekli tıklandığını anladığı andan itibaren (IP protokolü), tıklama için ücret kesmez ya da kesilen ücreti iade eder.

*Reklamlarımızdan Dönüşüm Hemen Gelir Mi?

Bu sorunun cevabı sektörlere göre değişkenlik gösterir. Kimi sektör reklamlara başladığı andan itibaren dönüşüm alırken, kimi sektör de dönüşümler daha geriden gelebilir. Bunun da nedeni sektöre göre kullanıcıların araştırma ve fiyat karşılaştırması yapma sıklığının farklı olmasından dolayıdır.

*Nasıl Çalışmaktayız?

Doğrudan sizin Google Ads paneliniz üzerinden vereceğiniz yetki ile çalışmaktayız..Şeffaflık kuralına uymak adına farklı bir reklam paneli kullanmıyoruz. Reklam ücretlerini firmanızın kredi kartı üzerinden sisteme tanımlanır.Tüm süreçlerde sizin de verileri şeffaf bir şekilde takip edebilmenizi sağlarız.

Reklamları Ne Zaman Durdurabiliriz?

Reklamlarınızı istediğiniz zaman durdurabilir, istediğiniz zamanda aktif edebiliriz. Herhangi bir zaman aralığı bulunmamaktadır.


Dijital İz İle Çalışmak


Doğru Reklamla Önde Olmak!

Dijital İz ekibi olarak siz değerli müşterilerimizin talepleriniz yerine getirmek için en son teknoloji ve haberleri takip ederek reklam ve strateji olarak hizmetlerimize uygulamak öncelikli görevlerimizden birisidir.

Uzun yıllardır edindiğimiz tecrübelerimizi sizlerinde hizmetlerine uygulayarak kısa sürede kaçınılmaz başarıyı yakalamamız mümkündür.

  • Ücretsiz analiz.
  • Size özel stratejiler.
  • Doğru hedef kitle seçimi

İlk andan itibaren size özel temsilci ile temiz iletişim sağlıyoruz. İletişim kurulduktan sonra adım adım analiz çalışmalarını başlatıyoruz. Sektörünüdeki rakip ve sektörel analizleriniz ardından çalışmalarımızı sizlerle paylaşıyor ve stratejilerimiz birlikte oluşturmaya başlıyoruz.

Anlaşmamız doğrultusunda aynı gün sözleşme koşullarını belirledikten sonra çalışmalarımıza başlayabiliriz.

adwords

Google Ads (AdWords)
Hakkında Tüm Soruları Yanıtladık.

Ads Hakkında Her Şey