Arama ağı reklamcılığı ile reklamlarınızı, potansiyel müşterilerinizin özelliklerini en doğru şekilde kategorize ederek farkınızı öne çıkarabilirsiniz.
Google Arama Ağı Reklamları’nda Anahtar Kelime Seçiminin Önemi
Rakiplerinizden daha fazla aranmanız ve daha üst sıralarda çıkabilmek için doğru kelime ve kelime öbekleri seçimi reklamlarınız da başarıya ulaşmanın en önemli unsurudur. Anahtar kelimelerinizi, reklamınızın gösterilmesini istediğiniz hedef kitleyi iyi analiz ederek oluşturursanız en uygun reklam bütçesi ile en verimli reklam performansını elde edebilirsiniz.
Arama Ağı Reklamlarının En Önemlisi Negatif Anahtar Kelime
Reklamınızın arandığında gösterilmesini istemediğiniz kelimeleri önceden belirleyerek engellemek mümkündür. Böylece kampanyanız daha verimli dönüşler alarak, reklam bütçenizi doğru kitleye ulaşmak için kullanmış olursunuz.
Arama Ağı Reklamlarında Reklam Metni
Reklam metninizi üç başlık ve iki açıklamadan oluşturabilirsiniz.Hedef kitlenize uygun düzenlenmiş bir reklam metni, reklam performansını arttırmada büyük rol oynar.
Reklam metninizi oluştururken, aranılan kelime ile ilişkili olan sitenizin sayfasına direk yönlendirme yapılmasını sağlayabilirsiniz.Örneğin bir giyim markası iseniz elbise kelimesi arandığında elbise ile ilgili düzenlemiş olduğunuz reklam metni görünür ve siteniz tıklandığında elbiselerin olduğu sayfa gösterilir.
Reklamınıza Tıklanırsa Para Ödeyin
Potansiyel müşterileriniz reklam verdiğiniz anahtar kelimelerinizi aratıp sitenizi gördüğünde değil, reklamınıza tıklarsa Google‘a para ödersiniz.
Bütçenizi Belirlemekte Özgürsünüz
Reklamlarınız da günlük harcamak istediğiniz maksimum limiti kendiniz belirleyebilirsiniz.Günlük limitiniz dolduğu zaman belirlediğiniz bütçeniz hiçbir şekilde aşılmaz (Bazı özel durumlar hariç). Örneğin günlük limitinizi 20 tl olarak belirledik, tıklama başına maliyet 0.20 tl ise siteniz toplam 100 defa ziyaret edildiğinde o gün için Google reklamları sonlandırılır.
Reklamınızı İstediğiniz Lokasyona Gösterin
Reklamınızın gösterilmesini istediğiniz lokasyonu belirleyerek hedeflediğiniz kitleye ulaşım grafiğinizi arttırabilirsiniz.Örneğin bir çok bölgede pizza mağazanız var ise reklamınız sadece mağazanızın bulunduğu alan civarındaki 4 KM’lik bölgeye kadar gösterilmesini sağlayabilirsiniz.
Reklamınızın Zaman Dilimini Belirleyin
Reklamınızın günün 24 saatinde gösterilmesini istemeyebilirsiniz. Bu isteğinizi de zaman dilimini belirleyerek gerçekleştirebilirsiniz. Reklamınız sadece sabah 10:00 ile 12:00 saatleri arasında gösterilmek üzere ayarlama yapılabilir. Veya gün içerisinde belirleyeceğiniz bir den çok farklı dilimde de çalışması sağlanabilir.